Strona Główna
Oferta
Usługi
Referencje
Produkty

Kontakt

 
 

Logowanie

 

Pakiet Biznes

 

Pakiet Dom

 

Formularz

 

FAQ

 

 

Nasi doświadczeni inżynierowie są do Państwa dyspozycji w szerokim zakresie usług związanych z instalacją i konfiguracją sieci komputerowych, serwerów, stacji roboczych. Podejmujemy się też ekspertyz, doradztwa i poszukiwania rozwiązań nietypowych problemów.


Wykonujemy usługi w każdym zakresie, ale szczególnie polecamy podpisanie
umowy stałej obsługi serwisowej firmy.


 

KORZYŚCI - jakie daje Państwa firmie stała fachowa opieka:
  • możecie w pełni skupić się na obsłudze Waszych klientów - nasza opieka powoduje najlepsze wykorzystanie sprzętu, zwiększa wydajność i zapobiega awariom;
  • kontrola i zmniejszenie kosztów bieżących firmy - które jest możliwe dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu, np. poprzez zmniejszenie rachunków telefonicznych (nawet o połowę), bardziej trafne inwestycje w sprzęt i oprogramowanie.

PRZEWAGA - dlaczego jesteśmy lepsi od jednego, a nawet dwóch ludzi na etacie:

  • współpraca z firmą zewnętrzną jest najczęściej tańsza i prostsza niż zatrudnianie pracownika na etat;
  • nasi fachowcy działając u wielu klientów , stykają się z wieloma różnymi problemami, są na bieżąco z najnowszymi, najbardziej ekonomicznymi rozwiązaniami - i wiedzą co się sprawdza w praktyce.
  • działając dla wielu firm, możemy zatrudnić profesjonalistów wysokiej klasy - bezpośrednie zatrudnienie takich ludzi jest zbyt drogie dla małej czy średniej firmy;
  • Posiadamy specjalistów w informatyce - co pozwala nam na proponowanie kompleksowych rozwiązań - państwa system informatyczny jest spójny i bardziej wydajny.

UMOWA - do czego nas zobowiązuje :

  • Wykonanie wszelkich usług związanych z prawidłową pracą komputerów
  • do bieżącej konfiguracji i konserwacji sprzętu zapewniającej bezawaryjne działanie;
  • do szybkiej reakcji w czasie awarii - maksymalnie. w czasie określonym w umowie (np. 3h, 6h, 24h) i możliwie najszybszego jej usunięcia;
  • bezpłatnej naprawy, rozbudowy, instalacji oprogramowania lub nowego sprzętu - klient płaci tylko za części;
  • do doradztwa i kontroli kosztów w bieżącej eksploatacji i nowych inwestycji.
  • dodatkowo 10% rabatu na zakupiony u Nas sprzęt

 

 

CENA - wyślij zapytanie biuro@centcom.pl

 

Cena jest kalkulowana indywidualnie i zależy od wielu czynników:

  • od liczby komputerów w sieci i jej architektury
  • od liczby telefonów i rodzaju posiadanej centrali telefonicznej.
  • od zakresu godzinowego sprawowanej opieki; podstawowe godziny to dni robocze w godz. 8.00 - 16.00. Ale możemy ustalić inny zakres - nawet 24h na dobę.
  • od maksymalnego czasu reakcji na zgłoszoną awarię - może on wynosić np. 3h, 6h lub 24h, a dla awarii o bardzo dużym znaczeniu nawet 1h.

 

Miesięczny ryczałt może wynosić już od 120 zł. w przypadku małej, prostej sieci złożonej z 2 - 3 komputerów.

     

 

                     

                    

      

◄PAKIET DOM

 

 

Subskrybuj newsletter

 

 

 

 

 

 

 

 

Copyright © 2002 CENTCOM IT GROUP. All rights reserved.