◄ Logowanie
◄
Pakiet Biznes
◄
Pakiet Dom
◄ Formularz
◄ FAQ
|
Nasi doświadczeni inżynierowie są do Państwa dyspozycji w
szerokim zakresie usług związanych z instalacją i konfiguracją sieci
komputerowych, serwerów, stacji roboczych. Podejmujemy się też ekspertyz,
doradztwa i poszukiwania rozwiązań nietypowych problemów.
Wykonujemy usługi w każdym zakresie, ale szczególnie polecamy podpisanie
umowy stałej obsługi serwisowej firmy.
KORZYŚCI - jakie daje Państwa firmie stała fachowa opieka:
- możecie w pełni skupić się na obsłudze Waszych klientów
- nasza opieka powoduje najlepsze wykorzystanie sprzętu, zwiększa
wydajność i zapobiega awariom;
- kontrola i zmniejszenie kosztów bieżących firmy -
które jest możliwe dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu, np. poprzez
zmniejszenie rachunków telefonicznych (nawet o połowę), bardziej trafne
inwestycje w sprzęt i oprogramowanie.
PRZEWAGA - dlaczego jesteśmy lepsi od jednego, a nawet
dwóch ludzi na etacie:
- współpraca z firmą zewnętrzną jest najczęściej tańsza
i prostsza niż zatrudnianie pracownika na etat;
- nasi fachowcy działając u wielu klientów , stykają
się z wieloma różnymi problemami, są na bieżąco z najnowszymi,
najbardziej ekonomicznymi rozwiązaniami - i wiedzą co się
sprawdza w praktyce.
- działając dla wielu firm, możemy zatrudnić profesjonalistów wysokiej
klasy - bezpośrednie zatrudnienie takich ludzi jest zbyt drogie dla
małej czy średniej firmy;
- Posiadamy specjalistów w informatyce - co pozwala nam na
proponowanie kompleksowych rozwiązań - państwa system
informatyczny jest spójny i bardziej wydajny.
UMOWA - do czego nas zobowiązuje :
- Wykonanie wszelkich usług związanych z prawidłową pracą komputerów
- do bieżącej konfiguracji i konserwacji sprzętu zapewniającej
bezawaryjne działanie;
- do szybkiej reakcji w czasie awarii - maksymalnie. w czasie
określonym w umowie (np. 3h, 6h, 24h) i możliwie najszybszego jej
usunięcia;
- bezpłatnej naprawy, rozbudowy, instalacji oprogramowania lub nowego
sprzętu - klient płaci tylko za części;
- do doradztwa i kontroli kosztów w bieżącej eksploatacji i nowych
inwestycji.
- dodatkowo 10% rabatu na zakupiony u Nas sprzęt
CENA - wyślij zapytanie
biuro@centcom.pl
Cena jest kalkulowana indywidualnie i zależy od wielu czynników:
- od liczby komputerów w sieci i jej architektury
- od liczby telefonów i rodzaju posiadanej centrali telefonicznej.
- od zakresu godzinowego sprawowanej opieki; podstawowe godziny to dni
robocze w godz. 8.00 - 16.00. Ale możemy ustalić inny zakres - nawet 24h
na dobę.
- od maksymalnego czasu reakcji na zgłoszoną awarię - może on wynosić
np. 3h, 6h lub 24h, a dla awarii o bardzo dużym znaczeniu nawet 1h.
Miesięczny ryczałt może wynosić już od 120 zł. w przypadku małej, prostej
sieci złożonej z 2 - 3 komputerów.

◄PAKIET DOM
|

Subskrybuj newsletter
|